Πολλοί λένε πως δεν ήμασταν έτοιμοι για την Πάτρα... αλλά στην πραγματικότητα, η Πάτρα δεν ήταν έτοιμη για εμάς. Νύχτες ξελογιάστρες.. νύχτες όμορφες, στιγμές μοναδικές. Είναι γεγονός πως η εκδρομή μάς έχει μείνει αξέχαστη. Ναι, μπορεί να προέκυψαν κάποιες απρόοπτες δυσκολίες αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε από το να ευχαριστηθούμε το κάθε λεπτό. Ξεκινώντας από την Σητεία αργά το βράδυ ή... πολύ νωρίς το πρωί, κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, από όπου και απογειωθήκαμε για Αθήνα. Εκεί, είχε την ευκαιρία να μας γνωρίσει ένα πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης, γνωστή και ως Εύα από το "Ευτυχισμένοι μαζί". Μετά από αυτή την ευχάριστη συνάντηση, ακολούθησαν σπασμένες βαλίτσες και σπασμένο τηλέφωνο με τα γραφεία της Sky express…! Μ' εκείνα και με τούτα, φτάσαμε στα μαγευτικά Καλάβρυτα, όπου μόνο κρύο δεν έκανε (κυρία Συντυχάκη...). Εκεί επισκεφθήκαμε το μουσείο του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, στο οποίο ενημερωθήκαμε για τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν την περίοδο ...